La Fundació Ajuda i Esperança és una entitat sense ànim de lucre i de caràcter canònic per tal de complir amb l’objectiu de promoure, fomentar i donar suport a les persones que ho necessitin, a través del servei de comunicació i orientació urgent i immediata. El Telèfon de l’Esperança és un servei d’atenció telefònica que funciona les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any . Disposa de vàries línies i és el primer projecte de la fundació. Els telèfons 93 414 48 48 sempre tenen una persona voluntària disposada a escoltar i acompanyar la persona que ho necessita.
Les persones que vulguin fer voluntariat hauran d’atendre les trucades que arriben a les línies telefòniques mitjançant diferents tècniques d’escolta.
L’atenció telefònica es fa des de casa, així doncs, viure a prop de la seu de l’entitat no és un requisit per poder-se unir al voluntariat.
Es proporcionarà un entorn segur tant per les persones que necessiten ajuda com pels voluntaris. Per aquest motiu hi ha quatre requisits per ser escolta:
- Tenir més de 25 anys.
- Tenir una molt bona comprensió del català i del castellà.
- Viure un moment d’estabilitat emocional.
- Disposar de 10 hores al mes per dedicar-les a escoltar els altres
Inscriu-te al formulari de la pàgina web de l’Oficina de Voluntariat i et donarem més informació!